نماینده مردم گرگان در مجلس با اشاره به مذاکرات لغو تحریم گفت: تجربه به ما نشان داده آمریکا کشور بدعهدی است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

تجربه نشان داده به عهد آمریکا در مذاکرات نمی‌شود اعتماد کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مذاکرات لغو تحریم و لزوم هوشیاری تیم مذاکره‌کننده ایرانی گفت: تجربه به ما نشان داده که آمریکا کشور بدعهدی است و نمی‌توان به آن اعتماد کرد.

وی ادامه داد: در بحث مذاکرات هم نماینده آمریکا هیچ تضمینی برای لغو تحریم‌ها نمی‌داد و هیچ ضمانتی وجود نداشت که دولت بعدی آمریکا به توافقات پایبند باشد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سه اصل عزت، مصلحت و حکمت را‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان اصول سیاست خارجی در نظر گرفتند و ما اگر مذاکره‌ای هم داریم باید عزتمان در آن حفظ شود.

منتظری خاطرنشان کرد: مسائل معیشتی مردم و اقتصاد کشور همان طور که رهبر معظم انقلاب و آقای رئیس جمهور تصریح کردند نباید به بحث مذاکرات گره بخورد و درواقع نباید اجازه دهیم که اقتصاد کشور شرطی شود.

وی افزود: ما باید با تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی نیازهای اقتصادی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ برطرف سازیم که این ظرفیت در کشور ما وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار