طی حکمی از جانب مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان، دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان مینودشت منصوب شد.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان مینودشت منصوب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان گلستان، قاسم محمدی مدیر ستاد اقامه نماز استان از انتصاب دبیر جدید ستاد اقامه نماز شهرستان مینودشت خبر داد.

وی گفت: با توجه به پیشنهاد فرماندار و امام جمعه شهرستان مبنی بر شایستگی و صلاحیت حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی چراغی، در حکمی به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان مینودشت در جهت خدمت به توسعه و ترویج فرهنگ نماز منصوب شد.

محمدی افزود: امید است بتوانیم با اجرای دقیق برنامه های مصوب ابلاغی و با همکاری مسئولین این شهرستان شاهد رونق فرهنگ اقامه نماز در سطح شهرستان باشیم.

متن حکم انتصاب به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی چراغی

با سلام و احترام

با عنایت به پیشنهاد فرماندار و امام جمعه محترم مبنی بر شایستگی و صلاحیت جنابعالی در خدمت به توسعه و ترویج فرهنگ نماز به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان مینودشت منصوب می گردید.

امید است با همکاری و همراهی مسئولین دستگاه های اجرائی و نیروهای مردمی در جهت فعال نمودن ظرفیتهای دولتی و مردمی در زمینه اقامه هر چه بهتر نماز موفق و مؤید باشید.

پیگیری لازم در جهت تحقق پیامهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به اجلاس های سراسری نماز و آئین نامه دولت در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز مورد تاکید می باشد.

خدمت به نماز خدمت به همه خوبیها است . از اینکه تقبل نموده  اید در این زمینه خدمت داوطلبانه و بی منت نمائید تشکر نموده و امیدوارم خدمات شما ذخیره آخرت گردد.

 

قاسم محمدی

 مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار