عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

گلستان در روزی که گذشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را بخوانید.

 

*** برنامه‌ای برای گرانی بنزین نداریم

صدا و سیما نوشت: وزیر کشور در گرگان: برنامه‌ای برای گرانی بنزین نداریم و مردم نگران نباشند.

 

*** نورمفیدی: مردم از نوسان قیمت‌ها و وضعیت اقتصادی رنج می‌برند/ درایت «رییسی» قابل لمس است

فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری سال‌ها بر آن تاکید دارند مسائل اقتصادی است که نشان می‌دهد این یک اصل است.

 

*** تاکنون نیمی از جایگاه‌های سوخت گلستان به مدار بازگشت

ایرنا نوشت: عرضه بنزین پس از چندساعت وقفه به گفته مسوولان امر در شبانگاه سه شنبه در حدود نیمی از جایگاه های سوخت استان گلستان از سرگرفته شد.

 

*** باران و کاهش دما؛ احتمال آبگرفتگی معابر گلستان

صدا و سیما نوشت: کارشناس هواشناسی گلستان گفت : فعالیت سامانه بارشی که از امروز وارد گلستان شده امشب بیشتر می شود و تا فردا شب ادامه خواهد داشت.

 

*** کار سخت " زنگانه" با وعده‌های زمین مانده دولت‌های قبل در گلستان

تسنیم نوشت: "زنگانه" استاندار جدید گلستان با توجه به عقب‌افتادگی و گپ تاریخی که در مسیر توسعه این استان وجود دارد، کار سختی را خواهد داشت.

 

*** لج بازی سهام داران عامل مشکلات پتروشیمی گلستان

مهر نوشت: استاندار سابق گلستان گفت: بیشترین وقت خود را برای حل مشکل پتروشیمی گذاشتیم اما به دلیل لجبازی سهام داران عمده به نتیجه نرسیدیم.

 

*** آغاز به‌کار دهمین استاندار گلستان با ماموریت پویا کردن اقتصاد

ایرنا نوشت: دهمین استاندار گلستان امروز سه‌شنبه با حضور وزیر کشور فعالیت خود را آغاز کرد تا با اجرای برنامه‎‌های اندیشیده شده و حمایت افزون‌تر دولت سیزدهم، مشکلات زیرساختی و طولانی مدت این استان شمالی برطرف شده و امید ساکنان دیار هیرکان برای رسیدن به توسعه پایدار رنگ واقعیت به خود بگیرد.

 

*** استاندار گلستان: نرخ بیکاری را به زیر ۷ درصد می‌رسانیم

ایسنا نوشت: گلستان استاندار گلستان گفت: تلاش داریم در استان نرخ بیکاری را به زیر ۷ درصد، رشد سالانه را به بالای ۱۲ درصد، تولید ناخالص داخلی را از ۱.۴ به ۲، رتبه صنایع و معادن استان را از ۲۷ به ۲۰ و نرخ مشارکت اقتصادی را از ۳۹ به ۴۴ درصد برسانیم.

 

*** استفاده از روش های قدیم آبیاری خیانت به کشور است

مهر نوشت: معاون امور زراعت وزارت کشاورزی گفت: روش های قدیم آبیاری اراضی ۸۰ درصد آب را هدر می دهند تا تنها ۲۰ درصد محصول برداشت کنند و این خیانت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار