معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: نقشه راه جهاد تبیین و تمدن نوین اسلامی و تحقق آن در جامعه عمل به دستورات قرآن کریم است.

نقشه راه جهاد تبیین عمل به دستورات قرآن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، علی اصغر  رجبی روز یکشنبه در آیین اختتامیه بیست و نهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه ای در سالن پروین اعتصامی دانشکده دختران مائده اظهارداشت: نقشه راه، تحصیل، تهذیب و ورزش در دانشگاه ها مورد تاکید بسیاری از بزرگان است که امروز برای تحقق و تمدن نوین اسلامی و جهاد تبیینی باید به کیفیت و کمیت  قرآن کریم توجه ویژه شود.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین نقشه راهش عمل به دستورات قرآن و خدا محوری با هدف درست رسیدن به مسیر حق است.
به تاکید وی قرآن امروز مهجور بوده و باید در سند دانشگاه اسلامی مفاهیم قرآن و قرائت آن را برای رسیدن به مسیر درست حق ترویج داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور  تصریح کرد: برگزاری جشنواره هایی با موضوع، کیفیت و کمیت قرآن در راستای تحقق و تمدن نوین اسلامی در نظام و دولت نقش برجسته ای دارد.

رجبی بیان کرد: امروز به تاکید بسیاری هر کسی جایی که ایستاده باید مرکز ثقل بداند و منتظر واقعی حضرت امام زمان (عج) باشد  و به یقین کار و تفکر انقلابی در اثبات و اجرای حرف های زده شده است.

نماینده رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای هم در این آیین خاطرنشان کرد: جهاد تبیین واجب فطری و  قطعی بوده و امروز در جنگ اصلی و میدان عملیات  فضای رسانه ای شلیک ها، گلوله ها و موشک ها با صوت، تصویر و متن است که جشنواره ها مانند سلاح های آماده در عملیات جهاد تبیین، توسعه و آماده کردن امکانات و مهمات  امری واجب فوری است‌.

 حجت الاسلام  محمدرضا بنیان جوادی گفت:  در زمین و سنگر شلیک فضای مجازی روشنگری دستاوردهای نظام در مقابله با  ناامیدی و سیاهی نمایی ها این فضا نقش کلیدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ها در احیای قرآن و سنت پیامبر اکرم و ترویج و توسعه مفاهیم آن ها در بخش های مختلف جامعه تاثیرات چشمگیری دارند.

بنیان جوادی ادامه داد : برگزاری جشنواره های قرآن و عترت در  فضای دانشگاهی و در روز میلاد امامان معصوم (ع)  در ترمیم بال های شکسته و برطرف شدن مشکلات   افراد تاثیر چشمگیری دارد.
وی اضافه کرد : تعلقات افراد باعث گرفتاری و زمین گیر شدن افراد شده که با توسل، توجه و مدد گرفتن از صلوات در حل آنها مثمر ثمر است.
به گفته نماینده رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای به برکت جشنواره های قرآن و عترت در عناوین مختلف تعلقات گرفته و افراد در مباحث مختلف  بال ها  گشوده است.

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه فنی و حرفه ای به میزبانی استان گلستان در سالن پروین اعتصامی دانشکده دختران مائده برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار