معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از اجرای طرح نظارتی پایش بازار در آستانه نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

اجرای طرح نظارتی پایش بازار در آستانه نوروز ۱۴۰۱

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی اصغر اصغری گفت : طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۱ با حضور  بازرسان برای پیشگیری از کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها، جلوگیری از بروز  تخلفات احتمالی، رسیدگی دقیق و فوری به شکایات و گزارشات مردمی و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج مورد نیاز شهروندان همه روزه در دو نوبت صبح و عصر اجرا می شود.

اصغری اهمیت حضور مسافران و گردشگران در استان و  اهمیت ارائه خدمات مطلوب سفر، حضور بازرسان و عملکرد آن‌ها را در اجرای این مهم و برقراری ثبات و امنیت در بازار و ایجاد فضای روانی آرام در میان شهروندان و مسافران را موثر و مفید دانست.

او گفت: کشیک ستاد خبری سازمان برای اخذ شکایات مردمی به صورت حضوری و سامانه تلفنی ۱۲۴ و همچنین  گشت‌های مشترک با ادارات مرتبط برقرار است.

اصغری می گوید: بازرسان بر انواع گروه‌های کالایی به خصوص کالا‌های اولویت دار از جمله پوشاک و کفش، شیرینی و آجیل، میوه و گوشت، نان، لبنیات، برنج نظارت  دارند.

او گفت:همچنین در بخش خدماتی نظارت بر ارائه خدمات شرکت‌های مسافربری زمینی و هوایی، اماکن تفریحی و سیاحتی، واحد‌های اقامتی، غذاخوری ها، انواع خدمات قالیشویی و اتوشویی و.. بسیار حائز اهمیت است.

اصغری از شهروندان خواست :در صورت مشاهده‌ هر گونه تخلفات احتمالی مورد را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ گزارش کنند.

طرح نظارتی پایش بازار کالا و خدمات از ابتدای اسفند آغاز شد و تا ۲۰ فروردین سال آینده در سراسر شهر‌های استان ادامه دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار