مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: شهدا و جانبازان با فداکاری خود نظام و ملت را بیمه کردند و با حریت، آزادگی و روحیه جهادی بهترین الگوی ایثار و رشادت در جامعه هستند.

جانبازان بهترین الگوی ایثار و رشادت هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در دیدار با آزاده و جانباز «حاج امیرتقی خانلو» ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز گفت: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.
وی با تأکید بر اینکه جانبازان در هر پیشرفت و اتفاق خوبی که در کشور رخ می‌دهد، نقش و سهم بسیار برجسته‌ای دارند، خاطرنشان کرد: جوانان مؤمن و متعهد با الگوگرفتن از یادگاران دوران دفاع مقدس در جهت اعتلای ایران اسلامی با همت و تلاش مضاعف خود توانسته‌اند در پیشرفت کشور نقش مهم داشته باشند.
وی بابیان اینکه تجلیل از این اسطوره‌ها زمان و مکان نمی‌شناسد اظهار کرد: مسئولان باید در راستای راه و مسیری که شهدا انتخاب کردند با خدمت‌گزاری و خدمت‌رسانی دین خود را به این عزیزان ادا کنند.
مدیرکل بنیاد گلستان گفت: شهدا و جانبازان با فداکاری خود نظام و ملت را بیمه کردند و با حریت، آزادگی و روحیه جهادی الگوی جامعه در تمامی مشکلات بوده‌اند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: شهدا و جانبازان با فداکاری خود نظام و ملت را بیمه کردند و با حریت، آزادگی و روحیه جهادی بهترین الگوی ایثار و رشادت در جامعه هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار