فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از اجرای 3 هزار و 410 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبر داد و گفت: وقتی کار جهادی ضمیمه روحیه انقلابی می‌شود نتیجه آن کام مردم را شیرین خواهد کرد.

وقتی کار جهادی ضمیمه روحیه انقلابی می‌شود/شکوفایی 3410 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر اینکه این انقلاب ریشه در قیام سیدالشهدا (ع) دارد، اظهار کرد: دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد های آن برعهده سپاه است، یکی از اهدافی که امام (ره) برای تشکیل سپاه داشت، نگهبانی و دفاع از انقلاب اسلامی بود چراکه این انقلاب هم ریشه در قیام سیدالشهدا (ع) و مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از مظلومین دارد.

وی افزود: بر اساس اصل صد و پنجاه قانون اساسی جمهوری اسلامی، دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب به عهده سپاه است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بیان کرد: از بدو انقلاب سازماندهی و آموزش نیروهای مردمی به عهده سپاه گذاشته شد و این برای ما افتخار است که نیروهای مردمی را سازماندهی کنیم، آموزش دهیم تا در آن مقطع تاریخی از زمان به دفاع از انقلاب بپردازند.

ملک شاهکوهی گفت: سالانه تعدادی از بسیجیان را جذب میکنیم و در قالب گروههای جهادی و سند انتظار بسیج و طرح اعتلای بسیج آموزش میدهیم تا برای ایجاد حکومت تمدن اسلامی تربیت می شوند.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که سپاه نینوا استان انجام می دهد، بحث پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به راه اندازی 3 هزار و 410 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی گفت: ساخت و بازسازی خانه های آسیب دیده، جاده های بین مزارع،  آب رسانی، راه سازی، فضایی ورزشی توسط قرارگاه پیشرفت ایجاد کرده است.

ملک شاهکوهی از افتتاح 187 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در سال جاری خبر داد و افزود: در سال آینده 423 روستا را با همکاری آبفای استان آبرسانی خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در بحث کرونا اقدامات خوبی انجام دادیم که میتوان از ضد عفونی و امن سازی 103 هزار باب مناطق مختلف، توزیع سه میلیون بسته ماسک و دستکش،  فعال سازی 756 کارگاه تولید ماسک و... نام برد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در پالایش، رصد و جدا سازی کسانی که به کرونا مبتلا شده بودند اقدامات مفیدی انجام شد و برای این عزیزان پیک های موتوری بسیج، مایحتاج آنها را تامین می کردند.

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه دشمن با تمام قدرت دنبال ضربه زدن به سپاه است، افزود: ما از این خوشحالیم که سپاه کار خود را آنقدر خوب انجام داده است که آنها را خشمناک کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که ما انجام می دهیم بحث جذب نوجوانان در پایگاههای بسیج است، گفت: ایجاد محله اسلامی جزو ماموریتهای ما می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار