سرپرست اداره کل استاندارد گلستان از اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان خبر داد.

اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید مهدی حسینی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، زائر سراها، رستوران ها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر انجام می‌شود.

حسینی گفت: نظارت بر بازار در ایام نوروز تشدید خواهد شد و در این بازرسی‌ها، کالا‌ها و خدمات مشمول استاندارد اجباری کنترل بیشتر و در صورت وجود و توزیع کالا‌های بدون پروانه استاندارد و پایین‌تر از حد کیفیت، خدمات بدون ایمنی و استاندارد، برابر قوانین رسیدگی و برخورد خواهد شد.

به گفته سرپرست اداره کل استاندارد گلستان گفت: برای اجرای این طرح از ظرفیت شورای برنامه ریزی استان و سایر دستگاه‌های اجرایی استفاده و بهره برداری می‌شود.

او گفت: هدف از اجرای این طرح ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی است.

حسینی می گوید: شهروندان و مسافران نوروزی می‌توانند با ارسال کد ده رقمی زیر نشان استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، شخصا از اعتبار و اصالت علامت استاندارد درج شده روی کالا، اطلاع حاصل کنند.

اجرای طرح ویژه عیدانه استاندارد از ۱۵ اسفند آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

او گفت: در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد گلستان اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار