اسماعیل مهدیان با بیان اینکه روحیه جهادی و خدمت‌گزاری به مردم از دیگر شاخصه های مهم پاسداری است، گفت: کار جهادی فقط برای رضای خدا انجام می‌شود.

روحیه جهادی و خدمت‌گزاری از شاخصه های مهم پاسداری است/ اشرافی‌گری در تضاد با سبک اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، رییس سازمان بسیج اساتید استان گلستان با تبریک اعیاد شعبانیه؛ ولایت‌مداری را یکی از مهم‌ترین ویژگی برجسته پاسداران برشمرد و اظهار کرد: تبعیت محض از ولایت فقیه یکی از مؤلفه‌های مهم پاسداری است، هر مجموعه‌ای در کشور ولایت‌مداری را سرلوحه قرار دهد موفق خواهد بود و به تعالی خواهد رسید.

مهدیان با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی برای پیشرفت پرشتاب است، گفت: دشمان هیچگاه نمی خواهد و برنمی تابد که انقلاب اسلامی به درجه های پیشرفت دست پیدا کند، بنابراین باید همواره به روز باشیم و در این میان رسالت پاسداران بسیار مهم است.

وی تقویت بصیرت و معرفت دینی را مولفه ای مهم دانست و تصریح کرد: افرادی که به نیروی ایمان و بصیرت مسلح می شوند از توطئه دشمن هراسی ندارند زیرا دست قدرت پروردگار همیشه با آنهاست، نهادهای انقلابی باید همواره خود را به تقوا و ایمان آراسته کنند تا در سنگر مبارزه با دشمنان موفقیت کسب کنند.

رییس سازمان بسیج اساتید استان گلستان با اشاره به اینکه روحیه جهادی و خدمت‌گزاری به مردم از دیگر شاخصه های مهم پاسداری است، گفت: کار جهادی فقط برای رضای خدا انجام می‌شود تمام فعالیت‌هایی که سپاه و پاسداران انجام می دهند با توجه به نیت پاکی که وجود دارد موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های فرهنگ، علم، اقتصاد و سیاست بدست آوردیم.

مهدیان ادامه داد: ما در گام دوم انقلاب هستیم مقام معظم رهبری هفت سرفصل در این بیانیه مورد تاکید قرار دادند علم و فناوری از مواردی بود که ایشان مورد تاکید داشتند و شاهدیم پاسداران در این عرصه فعال هستند خوشبختانه پاسداران اهل قلم داریم.

وی گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی از دیگر تأکیدات مورد توجه در بیانیه گام دوم انقلاب بوده‌است که پاسداران این مهم را سرلوحه قرار دادند مجموعه مسئولان و خدمت‌گزاران باید زندگی ساده‌زیست و اسلامی داشته باشند و از اشرافیگری پرهیز کنند که این مشخصه در نهادهای انقلابی به‌ویژه سپاه برجسته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار