تجری گفت: یکی از بسترهای عملیاتی شدن جهاد تبیین جشنواره رسانه ای ابوذ است و این ظرفیت در این جشنواره و مجموعه رسانه ای استان گلستان وجود دارد.

جشنواره ابوذر ظرفیت مناسبی برای جهاد تبیین است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، محمد مهدی تجری صبح امروز در اختتامیه جشنواره ابوذر اظهار کرد:  هفتمین دوره جشنواره ابوذر در استان گلستان را در سال ۱۴۰۰ سپری کردیم.

مسئول بسیج رسانه گلستان ادامه داد: جلسات متعددی برای این جشنواره برگزار شد و آسیب شناسی از سال های گذشته انجام دادیم تا کیفیت این جشنواره بهتر برگزار شود.

تجری خاطرنشان کرد: با مساعدت و همکاری اصحاب رسانه و نخبگان این حوزه از نظر کمی و چه از نظر کیفی شاهد تحول نوعی در جشنواره بودیم.

وی افزود: اصحاب رسانه استان گلستان حرف زیادی برای گفتن دارد ک این مهم نشان داد اصحاب رسانه در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن دارند.

این مقام مسئول یادآور شد:  یکی از نقاط قوت  این جشنواره نگاه مقام معظم رهبری در حوزه تبیین است و در ابتدای سال سیاست گذاری و اهداف جشنواره نگاه ویژه ای در سطح اجرا داشته باشیم‌.

وی متذکر شد:  یکی از بسترهای عملیاتی شدن جهاد تبیین جشنواره رسانه اس ابوذ است و این ظرفیت در این جشنواره و مجموعه رسانه ای استان گلستان وجود دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار