مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان از توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین اصحاب رسانه استان خبر داد.

بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین اصحاب رسانه استان گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، میثم قرایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: با لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب در راستای رزمایش کمک مومنانه تاکنون و در دو مرحله تعدادی بسته معیشتی هر کدام به ارزش 200 هزار تومان و همچنین بیش از 300 بسته بهداشتیدر بین اصحاب رسانه آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

وی افزود: همچنین در این مدت دفاتر رسانه‌هایی که متقاضی بودند از سوی بسیج رسانه استان به‌صورت جهادی پاکسازی و ضدعفونی شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان با اشاره به راه‌اندازی پویش خبرنگاران همدل بیان داشت: اصحاب قلم و رسانه و خبرنگاران در ایامی که پویش خبرنگاران همدل گلستان از سوی بسیج رسانه تشکیل شد با اقدامی خودجوش، انسان دوستانه، خیرخواهانه و مومنانه به این پویش پیوستند و هر کدام از آنان به قدر وسع خود با تولید محتوا، جریان سازی و انعکاس این رویداد خداپسندانه خوش درخشیدند.

وی گفت: اصحاب رسانه استان بستر ترویج شعائر دینی از جمله انفاق و یاری رساندن به همنوعان را در راستای این پویش فراهم کرده و با به تصویر کشاندن همدلی و همراهی بی‌نظیری که در استان وجود دارد این حماسه‌ها را به یادگار گذاشتند.

قرایی اضافه کرد: تلاش اصحاب رسانه در موضوع کرونا همانند سایر بحران‌های گذشته کشور، در این مرحله نیز بسیار قابل تقدیر و ستایش است و به طور قطع در این مدت این قشر پرتلاش به درستی رسالت خود را ایفا کردند.

وی ادامه داد: القای امید و نشاط آفرینی برای جامعه و مردم در شرایطی که بیماری کرونا مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده و جلوگیری از بی‌تفاوتی مردم نسبت به دستورالعمل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات خوب اصحاب رسانه است که توانستند بار سنگینی را از دوش مدافعان سلامت بردارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار