رئیس پلیس راهور گلستان گفت: با فرا رسیدن ایام پایان سال در شهر‌های بزرگ استان به خصوص گرگان شاهد افزایش ترافیک هستیم.

توصیه‌های پلیس راهور برای کاهش ترافیک در روز‌های پایانی سال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباس مهاجر بسطامی گفت: حجم معابر ما محدود است و گنجایش و کشش ترافیکی که وجود دارد را ندارد و این موضوع می‌طلبد مردم همکاری لازم را داشته باشند.

به گفته مهاجر بسطامی پارک خودرو به صورت دوبل و سوبل در معابر کم عرض تردد خودرو‌ها را با مشکل مواجه می‌کند و موجب ترافیک می‌شود.

او می‌گوید: انتظار داریم مردم در روز‌های پایان سال وضعیت را مدیریت کنند و نسبت به پارک خودرو در مکان مناسب دقت لازم را داشته باشند.

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم در این ایام پایان سال از خودرو‌های شخصی استفاده نکنند و اگر هم استفاده کردند خودرو را در هسته مرکزی شهر قرار ندهند و و در خیابان‌های مجاور پارک کنند سپس با وسایل نقلیه عمومی تردد کنند.

مهاجر بسطامی گفت: رانندگانی که پارک دوبل و سوبل انجام می‌دهند و اگر در معابر ایجاد سد معبر کرده باشند جریمه شده و به پارکینگ منتقل می‌شوند.

او می‌گوید: رانندگان حتما قبل از مسافرت از آخرین وضعیت خودروی خود مطلع شوندو خلافی خودروی خود را چک کنند چراکه امکان دارد از جریمه‌های خودرو بی اطلاع باشند و در طول مسیر با مشکلاتی مواجه شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار