رئیس پلیس راهور گرگان اعلام کرد

رئیس پلیس راهور گرگان محدودیت‎های ترافیکی روز جهانی قدس در این شهرستان را اعلام کرد.

محدودیت‎های ترافیکی روز جهانی قدس در گرگان

به گزارش گلستان24، علی عبدی اظهار کرد: به منظور ایجاد بستر ترافیکی ایمن و ایجاد نظم ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت‎های ترافیکی و ممنوعیت تردد در مسیرهای راهپیمایی در گرگان اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: در شهرستان گرگان از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح تردد در مسیرهای منتهی به خیابان‎های مسیر راهپیمایی ممنوع خواهد بود و پلیس با متخلفان برخورد خواهد کرد.

تردد از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از سه‌راهی بانک ملی به سمت میدان وحدت گرگان ممنوع

رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: تردد از ساعت اعلام شده از سه‌راهی بانک ملی در خیابان شهید بهشتی به سمت میدان وحدت ممنوع خواهد بود.

عبدی اضافه کرد: همچنین این ممنوعیت تردد از سه راهی لشکر 30 پیاده گرگان به سمت خیابان پاسداران و از چهار‌راه شهداء به سمت میدان وحدت اجراء خواهد شد.

وی گفت: تردد تمام خودروها در این زمان، از تقاطع آتش‎نشانی به سمت چهارراه میدان، از میدان شهید هزارجریبی به سمت چهارراه میدان و از خیابان سرخواجه (هفت دستگاه) به سمت چهارراه میدان ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهور گرگان تصریح کرد: همچنین توقف خودروها در مسیر راهپیمایی و همچنین خیابان‎های مصلی‎ها و محل‎های تجمع راهپیمایان ممنوع خواهد بود و پلیس نسبت به انتقال خودروها به مسیرهای جایگزین اقدام خواهد کرد.

عبدی بیان کرد: شهروندان و رانندگان می‎توانند نسبت به اطلاع از محل جابه‌جایی خودروهای خود با پلیس 110 تماس بگیرند و ازمحل جدید توقف خودرو مطلع شوند.

وی متذکر شد: تقاضای پلیس همکاری رانندگان و شهروندان با پلیس برای برگزاری هر چه باشکوه‎تر راهپیمایی روز قدس است و توصیه می‎شود همشهریان برای رسیدن به مسیرهای مشخص شده از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور گرگان در پایان ابراز کرد: همکاری رانندگان برای استفاده از مسیرهای جایگزین بهترین همکاری رانندگان با پلیس برای روان‌سازی ترافیک و بستری ایمن برای برگزاری این مراسم باشکوه خواهد بود.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار