دادستان مرکز گلستان

دادستان مرکز استان گلستان، گفت: استفاده از مواد آتش زای نامتعارف جرم است و دستگیر شدگان در شب چهارشنبه سوری تا پایان سیزده بدر در بازداشت خواهند بود.

استفاده از مواد آتش زای نامتعارف جرم است / هشدار به متجاوزین اموال و نوامیس

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمود اسپانلو، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دستگاه قضایی در رابطه با سرقت ها و شرارت هایی که در سطح استان، در فضای واقعی و یا فضای مجازی اتفاق می افتد، پای کار است و طبق قانون برخورد می کند.

وی با بیان اینکه ضابطین دستگاه قضا در نیروی انتطامی با فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر و افرادی که در رابطه با موضوعات اقتصادی هستند و یا به جنگل و مراتع و محیط زیست تجاوز می کنند، برخورد می کنند، ادامه داد: در کنار اقدام ناجا، برخورد دستگاه قضا نیز قاطعانه و عبرت آمیز است.

دادستان مرکز گلستان، با تأکید بر اینکه طی مدت اخیر حمایت های دستگاه قضا از نیروی انتظامی بسیار جدی تر شده است، خاطر نشان کرد: باید افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی و تعرض و تجاوز به اموال و نوامیس مردم را دارند، این هشدار را جدی بگیرند.

اسپانلو، با اشاره به اینکه دادستان استان مسئول تأمین امنیت در استان می باشد، تصریح کرد: در خصوص چهارشنبه آخر سال باید این هشدار را به خانواده ها بدهیم که از فرزندان خود به خصوص نوجوانان و جوانان مراقبت کنند.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از هرگونه مواد آتش زا که غیر متعارف باشد، در سطح معابر، کوچه ها و خیابان ها جرم است، هشدار داد: در این زمینه هیچ تعارفی با هیچ کسی نداریم و اگر اقدامات ناامن کننده انجام دهند و از موارد اخلال در نظم عمومی استفاده کنند، دستورات لازم را به مسئولان انتظامی استان داده ایم که افراد را دستگیر کنند و تا پایان ۱۳ فروردین آنها را در زندان نگه دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار