با حضور مسئولان ارشد قضایی گلستان:

در مراسمی با حضور مسئولان ارشد قضایی استان گلستان از فرزندان شاهد پرسنل دادگستری ها و محاکم قضایی استان تجلیل به عمل آمد.

فرزندان شاهد دادگستری های گلستان تجلیل شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، شهدا بدون تردید بزرگترین و والاترین سرمایه های دنیا و آخرت مردم و جامعه اسلامی ما هستند که با نثار جان خود از هویت، استقلال و آزادی میهن دفاع کرده و نام خود را بر بلندای تاریخ با مفاهیمی همچون رشادت، شجاعت، عشق و دلدادگی ثبت و درج کردند.

این روزها که در تقویم جمهوری اسلامی ایران مزین به نام شهدا و مصادق با ایام گرامیداشت مقام شهید است، مسئولان ارشد دستگاه قضایی استان گلستان نیز در اقدامی نیکو و جالب از فرزندن شاهد شاغل در دادگستری ها و محاکم قضایی استان گلستان تجلیل کردند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در این مراسم که شامگاه گذشته برگزار شد از 53 فرزند معظم شهید شاغل در این نهاد تجلیل شد، افزود: : دیروز شهدا با جان خود این انقلاب را حفظ کردند و بعدها همسنگران همان شهدا با تلاش و همت توان دفاعی کشور را بالا بردند تا جایی که امروز به اذعان دشمنان، ایران قدرت فرامنطقه ای است.

حیدر آسیابی با بیان این که اگر شهدا نبودند ما امروز چیزی برای عرضه در دنیا نداشتیم، گفت: زمانی در کشور خودمان استقلال نداشتیم اما الان جنگ دنیا با ما بر سر این است که قدرت ایران در منطقه گسترش یافته است.

وی با قدردانی از صبوری خانواده معظم و معزز شهدا و ایثارگران در طول سالهای متمادی، تاکید کرد: همه ما مدیون جانفشانی های شهدا و صبر خانواده های آنان هستیم و اگر امروز شجره طیبه انقلاب قدرت پیدا کرده به برکت خون شهداست.

استان گلستان علی رغم جمعیت محدود و جغرافیای کوچک خود بالغ بر 4 هزار شهید والا مقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و مسیر پرافتخارش کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار