سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان:

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان از تصویب بودجه یک هزار و 500 میلیارد تومانی شهرداری گرگان در سال 1401 خبر داد.

بودجه 1500 میلیارد تومانی شهرداری گرگان تصویب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت مقسم در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بودجه پیشنهادی شهردار گرگان برای سال جدید یک هزار و 800 میلیارد تومان بود که نسبت به سال گذشته با رشد 80 درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری گرگان در سال گذشته یک هزار میلیارد تومان بود، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر گرگان طی نشست ها و جلسات متعدد و با توجه به افزایش قیمت منطقه ای، درآمدهای شهرداری، تورم احتمالی و برنامه های شهردار تصمیم گرفتند بودجه پیشنهادی شهردار گرگان را به یک هزار و 500 میلیارد تومان کاهش دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه در حال حاضر با کلیات بودجه شهرداری گرگان موافقت شده و جزئیات آن در حال بررسی است، تصریح کرد: حرکت به سمت شهر هوشمند، تجهیز و نوسازی پارک ها، تجهیز وسایل مربوط به آتش نشانی و خدمات ایمنی، توجه به مناطق محروم، شفاف تر شدن بودجه و... از جمله مسائلی است که در بودجه شهرداری گرگان مورد توجه قرار گرفته است.

مقسم با بیان اینکه از بین 94 محله گرگان 27 محله آن کم برخوردار هستند، تأکید کرد: در بودجه امسال توجه به مناطق محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار گرفت البته این به معنای بی توجهی به سایر مناطق نیست اما سعی کردیم برخی از نقص ها و کمبودها در محلات کم برخوردار گرگان را جبران کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار