عضو شورای شهر گرگان:

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: افزایش چشمگیر هزینه‌ها و تورم سالانه ای که بر کشور حاکم شده تاثیر زیادی بر هزینه و درآمدهای شهرداری گذاشته است.

تورم و افزایش هزینه ها تاثیر زیادی بر درآمدهای شهرداری گذاشته است

به گزارش گلستان 24، ناصر گرزین در پی افزایش تعرفه های عوارض شهرداری بر ساخت و سازها، اظهار کرد: یکی از راهکارهای جبران این هزینه‌ها افزایش تعرفه عوارض است که البته تاکید داریم این افزایش باید در چارچوب تورم سالانه و در راستای سیاست‌های بهبود درآمدی شهرداری باشد.

وی افزود: پس از این مصوبه نظرات کارشناسی مختلفی را از سوی فعالان صنعت ساختمان دریافت کردیم و براساس این نظرات در حال ارزیابی مجدد مصوبه هستیم.

گرزین صنعت ساختمان را قلب اقتصادی یک شهر و منطقه دانست و یادآور شد: بهبود صنعت ساختمان چرخه اقتصادی را فعال نگه می‌دارد و قطعاً این مساله نه تنها بر معیشت جامعه تاثیر دارد بلکه به رشد درآمدهای شهرداری هم کمک خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ایجاد امتیاز ویژه برای فعالان صنعت ساختمان را در تعامل با مدیریت شهری ضروری دانست و گفت: همکاری و تعامل فعالان ساختمانی با مدیریت شهری قطعاً به نفع شهر و مردم خواهد بود.

گرزین وعده داد با بهره گیری از نظرات کارشناسی و برگزاری جلسات تخصصی عوارض شهرداری بازبینی شود و تصمیم نهایی به گونه‌ای باشد رونق صنعت ساختمان و همکاری دو سویه شهرداری و جامعه مهندسی را به دنبال داشته باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار