یک عضو مجمع نمایندگان استان گلستان با اشاره به پایین بودن درآمد سرانه خانوار و نرخ بیکاری در گلستان از مسئولان خواست تا هر چه سریع‌تر مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به گلستان را اجرایی کنند.

نوروزی: تاریخ دقیقی برای اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به گلستان تعیین کنید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: قتل‌عام مسلمانان و سکوت مدعیان حقوق‌بشر را محکوم می‌کنیم. از صلابت و اقتدار سپاه پاسداران بابت تخریب مرکز جاسوسی اسرائیل در اربیل تشکر می‌کنیم. 

نماینده مردم علی‌آباد با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان گلستان از مسئولان اجرایی کشور خواست که تاریخ دقیقی برای اجرایی شدن مصوبات این سفر تعیین شود.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان این ادعا که سهم استان گلستان از بودجه ۱۴۰۱ ناچیز است، گفت: انتظار داریم که شهرهای محروم استان را بیشتر ببینید. هلدینگ شستا، بانک‌ها، و صندوق بازنشستگی در استان ما سرمایه‌گذاری نکرده‌اند. رقم بیکاری در گلستان بالاست و در سرانه درآمد خانواده جزء استان‌های آخریم. ۷۰ درصد اقتصاد این استان با توتون است؛ بنابراین وعده کارخانه سیگارت را اجرایی کنید.

نوروزی ضمن تذکراتی به وزیر راه‌ و شهرسازی درباره جاده‌های استان گلستان، در تذکری به وزیر نیرو گفت: زمینه پروژه فاضلاب علی آباد کتول انجام شود. 

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در پایان نطقش درباره پرداخت عادلانه حقوق‌ها گفت: دولت باید برای پرداخت حقوق‌ها اقدام اساسی کند. کارمندان در شرایط سختی هستند. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار