نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به دوستی بیش از هفت دهه با آیت الله علوی گرگانی، گفت: یکی از دلایل ورود من به حوزه دوستی با ایشان بود.

آیت الله علوی یکی از دلایل طلبه شدن من بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در شهر گرگان که با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی گرگان برگزار شد با تقدیر از مردم به پاس این حضور دهها هزار نفری، اظهار کرد: خدا به همه مردم شریف استان گلستان به دلیل شرکت در مراسم تشییع این عالم ربانی خیر کثیر عنایت کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ سال با آیت الله علوی گرگانی از نزدیک دوست و رفیق صمیمی بودیم، افزود: شاید یکی از عللی که باعث شد بنده وارد حوزه علمیه و دروس حوزه شوم ارتباط و دوستی با این مرحوم بود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه این شخصیت والا سالهاست مشغول تحصیل، تدریس و تربیت طلاب بودند، خاطرنشان کرد: ایشان با وجود همه مشغله ها هیچ گاه رسالت اصلی روحانیت یعنی تبلیغ دین خدا را حتی در روستاهای دورافتاده رها نکردند.

نورمفیدی با اشاره به اینکه ایشان در تهذیب نفوس و تربیت طلاب فرزانه خوش درخشیدند، ادامه داد: خصلت مردمی بودن و حجاب و حائل با مردم نداشتن از ویژگی های بارز آیت الله علوی گرگانی بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار