نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

حجت الاسلام روحانی نژاد گفت: برخی افراد محروم توان پرداخت اقساط تسهیلات قرض الحسنه مسکن را ندارند و یکی از راهکارها این است که از ظرفیت های مساجد و هیئت های مذهبی در این راستا استفاده کنیم.

مساجد و هیئت های مذهبی حامی مسکن محرومان می شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت الاسلام«حسین روحانی نژاد» صبح امروز (چهارشنبه 19 خرداد) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: از سوی مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن ماموریت پیدا کردیم و براساس آن موظف شدیم دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن را در سطح استان های کشور فعال کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن ادامه داد: سه هزار نفر در استان گلستان مسکن محرمان احداث شده است که 500 نفر از آنها توان پرداخت ماهانه 350 تا 400 هزار تومان را ندارند.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد بیان کرد: یکی از رهکارها کمک به این افراد این است که بتوانیم از ظرفیت مساجد استفاده کنیم و هر مسجد و یا هیئت حامی یکی از این محرومان اتفاق بیفتد.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری برای ساخت مسکن محرومان و همچنین بازسازی مناطق حادثه دیده از بالایای طبیعی تاکید داشتند و در این مسیر بنیاد مسکن اقدامات خوبی انجام داده است.

 

حجت الاسلام روحانی نژاد متذکر شد: ساخت مسکن برای دو معلول به بالا در سطح کشور پیگیری می کنیم و برای این افراد 70 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 50 میلیون تومان نیز تسهیلات قرض الحسنه برای آنها در نظر گرفته می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار