در مراسمی از محمد پیری معاون سابق و قربانعلی شفیعی سرپرست سابق آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان به پاس زحمات ارزشمندشان تقدیر شد و محمدتقی قلی نژاد به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه این اداره کل منصوب شد.

محمدتقی قلی نژاد به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه گلستان منصوب شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گلستان، صبح روز شنبه 28 اسفند ماه 1400 طی مراسمی از محمد پیری معاون سابق و قربانعلی شفیعی سرپرست سابق آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گلستان به پاس زحمات ارزشمندشان تقدیر شد و محمدتقی قلی نژاد به عنوان سرپرست معاونت آموزش متوسطه این اداره کل منصوب شد.

سیدرضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه با اشاره به سند تحول بنیادین به عنوان نقشه راه سیستم آموزشی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: این سند همچون سلاحی می بایست همواره همراه تمامی مدیران شاغل در سطوح مختلف آموزش و پرورش باشد.

وی در ادامه  با اشاره به متن بیانیه گام دوم انقلاب افزود: بیانیه گام دوم انقلاب رهبر فرزانه انقلاب از دیگر اسنادی است که بخش بسیار مهمی از  مفاهیم این بیانیه ارزشمند مرتبط با جوانان می باشد که تاثیر بسیار مهمی در روند تعلیم و تربیت دارد لذا تمامی مدیران می بایست نقش و جایگاه خود را در تحقق این اهداف در سایه سند تحول بنیادین به درستی بشناسند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: در همه بخش های آموزش و پرورش باید برنامه محور بود و با برنامه همه جانبه و به دور از فعالیت های جزیره ای با تشکیل ستاد ارتقاء علمی باید شاهد پیشرفت دانش آموزان باشیم.

در ادامه محمدتقی قلی نژاد، سرپرست معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به برخی از ظرفیت معاونت آموزش متوسطه تصریح کرد: به یاری خداوند متعال و همکاری تمامی عزیزان در حوزه آموزش متوسطه استان، حرکت رو به جلوی این معاونت ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به توسعه مدارس فنی حرفه ای و کاردانش و اصل مهارت آموزی نوجوانان و جوانان گفت: یکی دیگر از اصولی که می بایست به جد دنبال شود اصل جدایی ناپذیری آموزش از پرورش است که به عنوان یک هدف راهبردی در برنامه های این معاونت مورد توجه است.

قلی نژاد با اشاره به اهمیت گروه های آموزشی در آموزش و پرورش، نظارت بر فعالیت های آموزشی را حلقه مفقوده در مجموعه آموزش متوسطه دانست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار