سرپرست هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی استان گلستان از رتبه پنجم گلستان در جام پرچم خبر داد .

گلستان در رده پنجم جام پرچم قراردارد
به گزارش گلستان ۲۴؛ اصغری در گفت و گو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان عنوان کرد : اولین دوره مسابقات مینی فوتبال ویژه روستائیان و عشایر سراسر کشور (بانوان و آقایان) تحت عنوان «جام پرچم» به صورت سراسری برگزار خواهد شد .
 
وی افزود : طرح فوق از سوی وزارت ورزش و جوانان با هدف هویت بخشی به ساکنان مناطق روستایی و عشایری و تلاش در جهت افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری در بین روستائیان در اردیبهشت ماه و بعد از ماه مبارک رمضان به صورت همزمان در سراسر کشور اجرا خواهد شد .
اصغری ادامه داد : تعداد تیم ها جهت ثبت نام برای روستاها آزاد می باشد . ثبت نام از پانزدهم اسفندماه شروع شده و تا بیست و پنجم فروردین 1401 ادامه خواهد داشت .
سرپرست هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی گلستان با اشاره به این موضوع که مسابقات استانی در بازه زمانی 4 ماهه طول خواهد کشید و قهرمان هر استان به مسابقات کشوری اعزام خواهد شد ، عنوان کرد : تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 25 اسفندماه 1400 ، گلستان با 128 تیم ثبت نامی در رده پنجم کشور قراردارد .
ایشان ادامه داد : تا کنون کلاله با 50 تیم رتبه اول را در سطح استان دارا می باشد و گنبد و مراوه تپه نیز در رده های بعدی قرار دارند .
اصغری با اشاره به این موضوع که عزیزان و دست اندرکاران هیئت های همگانی و روستایی در سطح استان در تلاش هستند ت

 

ارسال نظر

آخرین اخبار