سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان گفت: از ۲۶ اسفندماه تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان به ثبت رسیده است.

بازدید ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری گلستان/ ضریب ۹۰ درصدی اشغال ظرفیت اقامتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، رحمان فرمانی در جلسه دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان ویژه نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: ضریب اشغال ظرفیت اقامتی پیش‌بینی‌ شده استان گلستان برای ایام نوروز حدود ۹۰ درصد است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر از موزه‌های سطح استان بازدید کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان نیز در این جلسه گفت: نظارت خوبی بر بازار شب عید در استان صورت‌گرفته است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 تقی حسام اظهار کرد: طرح تشدید نظارت ویژه نوروز ۱۴۰۱ از نیمه اسفندماه آغاز شده و تا پایان ۱۴ فروردین سال جاری در مرکز استان و شهرستان‌های استان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری ستاد اجرایی خدمات سفر و کمیته نظارت و تنظیم بازار این ستاد شاهد تداوم نظارت‌ها بر بازار در ایام باقی‌مانده از نوروز باشیم.

معاون اداره‌کل بازرسی گلستان نیز در این جلسه گفت: یکی از ویژگی‌های مهم دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان حضور نمایندگان تام‌الاختیار و تصمیم‌گیر است که به‌واسطه این حضور مشکلات در اسرع وقت بررسی و برطرف می‌شود.

ابراهیم صحرایی اظهار کرد: اداره‌کل بازرسی استان در کنار دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان آمادگی هرگونه همکاری دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار