مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: با اولویت مدارس محروم و کم برخوردار طرح قرارگاه بهینه سازی و متناسب سازی فضای ورزشی درون مدرسه ای انجام شد.

طرح قرارگاه بهینه سازی و متناسب سازی فضای ورزشی درون مدرسه ای صورت گرفت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: طرح قرارگاه بهینه سازی و متناسب سازی فضای ورزشی درون مدرسه ای در مدارس استان انجام شد که مسئولیت اجرایی شدن پروژه را سه کمیته ی تخصصی به عهده دارند؛ همچنین اختصاص فضا به شهرستان ها بر اساس سرانه ورزشی موجود و با اولویت مدارس محروم و کم برخوردار و با در نظر گرفتن عدالت صورت پذیرفت.

نظری افزود: همچنین استفاده از ظرفیت شوراهای برنامه ریزی و آموزش و پرورش در سطح استان و شهرستان ها برای جذب اعتبارات بیشتر و ارائه خدمات گسترده تر از جمله برنامه های ما برای عملیاتی کردن این پروژه می باشد.

در ادامه رضا طبرسا معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: بهینه سازی و متناسب سازی فضای درون مدرسه ای (سالن ورزشی سقف بلند، زمین چمن مصنوعی و زمین ساحلی ) در راستای اجرای راهکار 6-6 سند تحول بنیادین با موضوع ایجاد شبکه ای از محیط های یادگیری و راهکار 3-14 سند مذکور با موضوع طراحی مناسب فضای ورزشی در تمام مدارس و تبدیل به احسن نمودن مجموعه های دارای کاربری ورزشی با اولویت مناطق محروم و مدارس دخترانه از جمله برنامه های این اداره کل بوده و با عقد تفاهم نامه با معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت متبوع مبنی بر ساخت 44 فضای ورزشی جدید مشتمل بر 35 چمن مصنوعی، 5 زمین ساحلی و 4 سالن ورزشی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: تلاش داریم تا سرانه فضای ورزشی دانش آموزان استان را به میانگین کشوری برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار