عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان:

قدس مفیدی، عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به افزایش ۵۷ درصدی دستمزدها، گفت که این افزایش دستمزد تورم زا بوده و به سود کارگر نیست.

افزایش دستمزدها به سود کارگر نیست

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید محمد قدس مفیدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: افزایش دستمزدها یک امر طبیعی سالانه بوده که به صورت دستوری اتفاق می‌افتد.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با اشاره به افزایش دستمزد کارگران در سال جاری، افزود: در واقع دولت با این کار حقوق کارگر را از جیب کارفرما می پردازد در صورتی که دولت به تعهدات خود در خصوص کارفرمایان عمل نمی کند.

وی عنوان کرد: با این عمل تورم افزایش یافته و کارگر باید مایحتاج خود را گران تر بخرد در نتیجه با این افزایش قیمت نه تنها روزگار کارگر بهتر که نخواهد شد بلکه بدتر هم می‌شود.

قدس مفیدی با بیان این که این سیاست و شیوه راه به جایی ندارد و باید در کلان به آن توجه شود، عنوان کرد: اگر مذاکرات وین به خوبی جلو برود دولت می تواند از کارفرما حمایت کرده و به این ترتیب به صورت غیرمستقیم از کارگر هم پشتیبانی می شود زیرا این عمل خون تازه ای در بازار خواهد دمید.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد: با توجه به شرایط روز و تورم موجود این افزایش دستمزد به سود کارگر نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار