نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: جزیره آشوراده می تواند سکوی پرش توسعه اقتصاد گلستان باشد و همه باید در موضوعات توسعه استان در میدان باشند.

آشوراده سکوی توسعه اقتصادی/ مدیران پیگیر جدی مصوبات سفر باشند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری گلستان اظهارکرد: ماه مبارک رمضان فرصتی برای توجه به درون است و امیدواریم تحول همه ما پس از این ماه ضیافت الهی، مشهود باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اجرای پروژه گردشگری جزیره آشوراده به عنوان یکی از مصوبات سفر استانی رییس جمهور گفت: این جزیره سکوی توسعه اقتصادی گلستان است.

وی عنوان کرد: اجرای کامل این طرح می‌تواند گلستان را به قطب گردشگری تبدیل و ورود سرمایه‌گذار داخلی و خارجی را تسهیل کند.

نورمفیدی گفت: رئیس جمهور به طور قاطع و جدی پای مصوبات این سفر ایستاده و اگر کوتاهی در اجرای پروژه‌ها و مصوبات باشد، مسئولان استانی مقصر اصلی هستند.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: کشاورزی و امنیت غذایی از موضوعات مهم جهان بوده و برای کاهش دغدغه‌های این بخش، کشاورزی باید بر پایه دانش و علم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص افزایش عوارض و بالارفتن قیمت ساختمان در گرگان، گفت: بسیاری از جوانان با این افزایش قیمت ها قادر به تأمین مسکن نیستند لذا لازم است تا شهرداری در بافت قدیم واحدهای ارزان قیمت ساخته و در اختیار جوانان قرار دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار