مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از ابلاغ ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های این شرکت پس از سفر ریاست جمهوری خبر داد.

ابلاغ ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبرسانی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید محسن حسینی گفت:  پس از سفر ریاست جمهوری، برای طرح‌های آبرسانی و سد سازی و احداث شبکه‌های آبیاری و زهکشی در سه نوبت ابلاغ اعتبار انجام شد.

او گفت: این اعتبارات در طرح‌های آبرسانی به شهر‌های گرگان، آزاشهر و رامیان، شهر‌ها و روستا‌های نوار مرز، شبکه قره سو و زرین گل، سد نرماب، سد آقدکش، سد میرداماد، علاج بخشی سد وشمگیر و سد چایلی تخصیص داده شده است.

حسینی گفت:جلسات متعددی برگزار و هماهنگی لازم انجام شده است و برخی موارد نیاز به ترک تشریفات دارد و بقیه موارد نیز اسناد آن آماده و در حال برگزاری تشریفات مناقصه است و در مواردی هم پیمانکاران مشغول کار هستند.

به گفته وی در بحث آبرسانی به گرگان ۶ و نیم کیلومترخط انتقال هزار و ۱۰۰ احداث می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: ۸ حلقه چاه حفر و تجهیز می‌ شود و عملیات تجهیز ۳ حلقه چاه دیگر ، خطوط انتقال ، تکمیل و اتصال یک مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی که از قبل آغاز شده است، به سرانجام خواهد رسید .

او گفت: همچنین  زمین یک مخزن ۷ هزار مترمکعبی خریداری و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود که بخش عمده‌ای از اجرای این طرح‌ها در اوایل تابستان و مابقی نیز در ۶ ماه اول با تلاش همکاران  به اتمام می‌رسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار