معاون هماهنگی امور اقتصادی با اشاره به غفلت از حوزه اقتصاد در هنر انقلاب، گفت: انتظار داریم در دوره جدید مدیریت این حوزه مورد توجه قرار بگیرد.

اقتصاد هنر انقلاب را دریابید/ حوزه هنری پرچمدار جریان سازی هنری در گلستان باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، سید محمد دهنوی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان گلستان با اشاره به اینکه افق های آینده انقلاب اسلامی افق های روشنی است، اظهار کرد: این یک ادعای شخصی نیست بلکه تمام دنیا امروز چرخش معادلات جهان را به سمت تمدن نوین اسلامی می دانند.

وی با بیان اینکه خمیرمایه رشد و تعالی هنر انقلاب اسلامی را در این چند دهه خود شخص رهبری هدایت و راهبری کردند، افزود: امروز به فضل الهی همانطور که رهبری گفتند حوزه هنری امید هنر انقلابی است و این یک نشان برجسته و افتخار برای این حوزه است. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه نکته مغفول در حوزه هنر انقلاب اقتصاد هنر است، خاطرنشان کرد: امروز نیز نیازمند هنری هستیم که به کمک اقتصاد کشور و زیست بوم‌ما بیاید.

دهنوی با اشاره به اینکه آنچه تفاوت فیزیکی هنر انقلابی با هنر غیر انقلابی است کار تیمی و جبهه ای است، تصریح کرد: من از همه مدیران و دلسوزان انقلاب اسلامی می خواهم برای تعالی فرهنگ و هنر انقلاب در کنار هم قرار بگیرند.

وی بر توجه به مزیت های بومی و قومی استان گلستان تاکید کرد و گفت:  امروز خام فروشی محصولات هنری به ویژه هنر تجسمی باعث شده ارزش افزوده اش به استان های دیگر سود برساند.

معاون اقتصادی ایتاندار گلستان با بیان اینکه حوزه هنری باید با بهره از دانش روز و اتصال به بدنه نخبگانی یک جریان فرهنگی هنری انقلابی را در استان ایجاد کند، خاطرنشان کرد: در زمانی که در حوزه هنری مشغول بودم سینمای دو زبانه را در خوزستان پیشنهاد دادم و امروز معتقدم با توجه به شرایط متنوع قومی و نژادی این مهم در گلستان نیز قابل تحقق است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار