رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه سند چشم‌انداز قرآنی با رویکرد جهاد تبیین تدوین شده است، گفت: رسیدن به تمدن نوین اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف اولیه این سند قرآنی است.

تدوین سند چشم‌انداز قرآنی با رویکرد جهاد تبیین

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایکنا از گلستان، سیدمصطفی حسینی واعظ، رئیس دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در نشست هم‌‌اندیشی عملیات تبلیغی ماه مبارک رمضان با محوریت جهاد تبیین که روز گذشته، ۹ فروردین در سالن اجتماعات سردار سلیمانی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد با اشاره به فعالیت‌های قرآنی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به حمایت‌ها و راهبردهای مدیر تبلیغات اسلامی، استان گلستان در فعالیت‌های قرآنی رشد و بالندگی فزاینده‌ای رسیده است.

رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی گلستان به تدوین سند چشم‌انداز قرآنی گلستان اشاره کرد و گفت: سند چشم‌انداز قرآنی ۱۴۱۴، یک نگاه راهبردی و اصیل به فعالیت‌های قرآنی دارد و از اوایل سال ۱۴۰۰ تدوین شده و تاکنون طی جلسات مختلف با گروه و جبهه فعالان قرآنی به مرحله اجرا درآمده است.

حسینی‌واعظ با بیان اینکه در این سند قرآنی همه ابعاد فرهنگی، اعتقادی، سیاسی، اقتصادی، مدیریتی، تشکیلاتی دیده شده است، افزود: در جهت آسیب‌شناسی فعالیت‌های قرآنی این سند تنظیم شده است تا از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی دور شویم و در این سند به عدم توجه به تدبر قرآن نگاه ویژه داشتیم.

رئیس دارالقرآن تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه در طرح چشم انداز سند قرآنی ۱۴۰۱ همه موسسات باید پای کار بیایند، تصریح کرد: برای اجرای این سند کارگروهی متشکل از هیئت اندیشه ورز، جامعه قرآنی استان تشکیل شد و در این کارگروه به بخش آموزش پرداخته شده است و در بحث آموزش به مسائل تدبر و مفاهیم قرآن در جامعه توجه شده است.

حسینی‌واعظ با بیان اینکه سند چشم انداز قرآنی با رویکرد جهاد تبیین تدوین شده است، تصریح کرد: رسیدن به تمدن نوین اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف اولیه این سند قرآنی بوده که امیدواریم با اجرای این سند منجر به رشد و بالندگی فعالیت‌های قرآنی استان شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار