امام جمعه اهل سنت اینچه برون گفت: علمای اهل سنت و شیعه در سراسر ایران باید نسبت به توطئه‌ها و اتفاقات اخیر دشمن هوشمندانه عمل کنند.

علمای اهل سنت و تشیع در برابر اتفاقات اخیر هوشمندانه عمل کنند/ برهم‌زنندگان وحدت شیعه‌وسنی به شدت برخورد شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ آخوند مدد هوشمند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: علما وارثین پیامبران بوده و رفتار و گفتار آنها برای مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید نسبت به مسائل روز، اتفاقات و توطئه‌های دشمنان هوشمندانه عمل کنند.

وی ضمن محکوم کردن حمله دیروز در مشهد مقدس به روحانیون و اینکه حمله در حرم مقدس امام رضا (ع) از سوی هر فرد یا اشخاصی باشد به‌شدت محکوم می‌کنیم، تصریح کرد: حمله در صحن مقدس امام رضا (ع) با هر انگیزه شخصی و یا گروهی و توطئه دشمن را به شدت محکوم می‌کنیم، امام رضا (ع) امام همه مردم اهل سنت و شیعه بوده و هرگونه رفتار و عمل خلاف شرع، دین و قانون در این حرم محکوم است و باید بانیان این حرکت به سزای اعمال خود برسند.

امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون با اشاره به توطئه دشمنان برای تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی گفت: همه ما می‌دانیم که دشمنان از هر حرکت و نقشه‌ای برای از بین بردن ایران اسلامی استفاده کرده و می‌کنند‌، دشمنان به وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی در کشور پی برده و درصدد هستند تا این وحدت را خدشه‌دار کرده و تنها راه نفوذ خود به کشور را از طریق تفرقه و شکاف بین شیعه و سنی می‌دانند.

آخوند هوشمند بیان کرد: همه ملت ایران ضمن محکوم کردن این حرکت زشت و قبیح از دستگاه قضا و دیگر مسئولان خدوم کشور می‌خواهند برای انتقام خون روحانی کشته شده و دو فرد دیگر که مسلمان بوده و برای کشور خود خدمت می‌کردند عامل و یا عاملان این جنایت را شناسایی و  به سزای اعمالشان برسانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار