سرهنگ «محمدرضا کاظمی» با فرماندار علی آباد کتول دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرماندار علی آباد کتول

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان‌ با «ابراهیم احمدی» فرماندار شهرستان علی آباد کتول دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سرهنگ کاظمی به تشریح ماموریت‌ها و انتظارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در سطح شهرستان پرداخت و اظهار داشت: تدوین و تالیف نقش و عملکرد شهرستان در دوران دفاع مقدس، تکمیل و به بهره‌برداری رساندن یادمان‌های شهدای گمنام در سطح شهرستان، رسیدگی به امور پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس، تشکیل شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان، تشکیل هیئت امنای حرم شهدای گمنام، تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت و تدریس 2 واحد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه از مهمترین انتظارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس از شهرستان است.

در ادامه فرماندار شهرستان علی‌آباد کتول گفت: کار کردن برای شهدا و ایثارگران از افتخارات ماست و در خصوص موارد و انتظارات گفته شده اقدامات مقتضی انجام خواهد گرفت.

در پایان حکم ریاست هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهرستان علی آباد کتول توسط مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به فرماندار شهرستان علی آباد کتول تقدیم شد.

در شهرستان علی آباد کتول تاکنون پیکر مطهر 22 شهید گمنام در 7 نقطه خاکسپاری شده است که در سه نقطه یادمان در حال طراحی و ساخت است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار