به مناسبت ولادت با سعادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز برگزار شد:

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز مسئولین شهرستان رامیان با سه تن از جانبازان سرافراز دفاع مقدس این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مسئولین شهرستان رامیان با سه تن از جانبازان دفاع مقدس+تصاویر

به گزارش گلستان 24، "جوادصادقلو" فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین " طاهری" امام جمعه رامیان، "کوهستانی" بخشدار مرکزی، "جعفریان" فرمانده سپاه، نماینده امور ایثارگران ارتش و رئیس بنیاد شهید شهرستان با سه تن از جانبازان سرافراز این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان رامیان ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: باب الحوائج، حضرت عباس بن علی(ع)، برترین نمونه ای است که چگونگی پیروی از پیشوای معصوم را عملاً تعلیم می دهد .

وی اظهار کرد:  شخصیت آن بزرگوار به گونه ای است که همه صفاتی را که لازمه یک پیرو واقعی است، به نحو کامل بروز داده و تجسمی از همه فضائل است.

 صادقلو روز جانباز را فرصت مناسبی دانست  که نسل امروز علاوه بر الگوپذیری از رشادت ها و جانبازی های حضرت عباس(ع)  به مطالعه وقایع دفاع مقدس ، دلاوری ها ، شجاعت های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی پرداخته  و درس ایثار و شهامت را بیاموزند.

مسئولین شهرستان رامیان با سعداله کوهنشین جانباز 50 درصد شیمیایی،علی اصغر اسلامی جانباز 70 درصد و احمد بای جانباز 60 درصد دیدار کردند.

Jjanbaz1

Jjanbaz2

Jjanbaz3

Jjanbaz4

Jjanbaz5

 

انتهای پیام/گل رامیان

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    همین جور دیدار الکی چه فایده؟
    به قول کلاه قرمزی خالی خالی؟

آخرین اخبار