بابایی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی برای حمایت از مددجویان داریم، گفت: در این ماه بیش از ۸۰ هزار سبد کالایی بین مددجویان کمیته امداد استان توزیع می‌شود.

۸۰ هزار سبد کالا در ماه رمضان بین مددجویان توزیع می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۸۰ هزار سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی (ره) گلستان گفت: منابع مورد نیاز این سبدهای کالا از طریق منابع مراکز نیکوکاری، کمک‌های خیران و همچنین منابع بلاعوض کمیته امداد استان تهیه شده است که به مرور تا پایان ماه مبارک بین مددجویان توزیع خواهد شد.

 

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ما ایجاد ۲۵۰ آشپزخانه اطعام مهدوی است که بنا داریم تا پایان ماه رمضان یک میلیون وعده غدای گرم در استان طبخ و بین نیازمندان توزیع کنیم. این وعده‌های غذایی توسط مراکز نیکوکاری و همکاران کمیته امداد بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

بابایی اظهارکرد: همچنین ۳۰۰ هزار ظرف یکبار مصرف نیز تهیه کردیم که این ظروف در اختیار مردم قرار گرفته تا پس از تهیه غذا به هر نیازمندی که می شناسند اهدا کنند.

 

وی یکی دیگر از اقدامات کمیته امداد را جذب حامی برای ایتام‌ گلستانی عنوان کرد و گفت: ۱۲ هزار یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که پرداختی ماهانه حامیان به آنها به طور متوسط ۴۰۰ هزار تومان است در حالیکه این میزان در کشور بیش از ۸۰۰ هزار تومان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار