سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از اجباری شدن درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده برای تمامی کالاهای تولیدی در استان گلستان خبر داد.

اجبار درج قیمت تولیدکننده برای تمام کالاها از اردیبهشت امسال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، درویش‌علی حسن‌زاده امروز در جمع واحدهای صنفی شهرستان گرگان اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال تمامی کالاهای تولیدی که قابلیت بسته‌بندی دارند مشمول درج قیمت تولید کننده و مصرف‌کننده خواهند بود.

وی ادامه داد: تمامی تیم‌های نظارتی، بازدیدهای میدانی و سرزده از واحدهای تولیدی، انبارها، اصناف و مراکز توزیع را با جدیت دنبال می‌کنند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت گلستان خاطرنشان کرد: از ماه‌های پایانی سال گذشته این طرح با گروه‌بندی‌های مختلف به تدریج آغاز شد و از ابتدای اردیبهشت این طرح برای تمامی کالاهای تولیدی اجرا خواهد شد.

* صدور فاکتور الکترونیک نیز از خردادماه با جدیت اجرا خواهد شد

حسن‌زاده بیان کرد: صدور فاکتور الکترونیک نیز از خردادماه با جدیت اجرا خواهد شد که در این طرح تمامی واحدهای صنعتی در استان موظف هستند فاکتورهای خرید و فروش را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند.

وی اضافه کرد: برای اعتبارسنجی تسهیلات این واحدها نیز بانک‌ها از طریق این سامانه اقدام خواهند کرد.

* ۷۱ هزار واحد صنفی در استان گلستان فعال هستند/  ۱۳۸ فروشگاه بزرگ نیز در گلستان فعالیت می‌کنند

سرپرست اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: ۷۱ هزار واحد صنفی در استان گلستان فعال هستند و ۱۳۸ فروشگاه بزرگ نیز در گلستان فعالیت می‌کنند.

حسن‌زاده بیان کرد: در استان گلستان یک هزار و ۱۹۳ واحد صنعتی در استان گلستان فعال هستند که ۲۸ هزار و ۸۸۶ اشتغال ایجاد کردند.

وی تاکید کرد: ۴۷ درصد اشتغال در حوزه صنعت در استان مربوط به ۱۱۶ واحد صنعتی متوسط و بزرگ است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار