مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: خشکاندن باور تکفیری و ریشه‌کنی کامل گروه‌های افراطی از دامن اسلام اصیل نیازمند مبارزه فرهنگی و علمی اندیشمندان، علما و روحانیون و همراهی مردم است.

ریشه‌کنی گروه‌های افراطی نیازمند مبارزه فرهنگی و علمی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهدای رمضان حریم رضوی در مسجد جامع گرگان اظهار داشت: این ۲ طلبه شهید حرم امن رضوی  باید الگوی تمام نمای ایثار، مردمداری، مجاهدت و وفاداری در کشور شوند.

وی افزود: در قرن جدید دایره اقتدار جمهوری اسلامی گسترش یافته و دشمنان با به شهادت رساندن جوانان و روحانیون انقلابی و طلبه های جهادی سعی در ناامید کردن ملت ایران دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی روحانیان جهادی  پرچمدار حرکت انقلابی و مجاهدت بودند و پرونده ایمان، تقوا، جهاد و شجاعت را با خون خود امضا و تثبیت کردند.

حجت الاسلام گرزین اظهار داشت: دشمنان سعی در کمرنگ کردن امید مسلمانان داشته و با به جان هم انداختن اقوام و مذاهب اسلامی تمام تلاش خود را برای ناامیدی مردم به کار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، یک تروریست تکفیری روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم امام رضا(ع) با چاقو به سه روحانی حمله و آنان را به شدت مجروح کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفته بودند از فعالان جهادی و فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر مشهد بودند.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی، که برادر ۲ شهید بود، در همان لحظات اولیه به شهادت رسید و حجج اسلام پاکدامن و دارایی پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که سرانجام حجت الاسلام دارایی نیز عصر پنجشنبه گذشته بر اثر جراحات و صدمات وارده به شهادت رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار