حجت الاسلام ولی نژاد از اجرای برنامه های دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان گلستان خبر داد.

اجرای برنامه های دهه کرامت با رعایت پروتکل های بهداشتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از تولد حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا تولد امام رضا(علیه السلام) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است و همه ساله استان گلستان میزبان دو گروه از خدام از قم و مشهد مقدس بوده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد: استان گلستان در سال های گذشته به مدت پنج روز میزبان خادمان استان قم و پنج روز نیز میزبان خادمان مشهد مقدس بوده است.

 

وی تصریح کرد: امسال نیز برنامه های دهه کرامت برگزار می شود اما با توجه به شیوع کرونا با تغییراتی همراه است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بیان کرد: در سال جاری با توجه به شیوع کرونا امکان تجمع وجود ندارد و برنامه های جایگزین با رعایت پروتکل های بهداشتی پیش بینی شده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با جان باختگان کرونایی، عیادت از بیماران در بیمارستان ها و غیره را از جمله برنامه های دهه کرامت امسال برشمرد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف و حضور در برنامه های صدا و سیما از جمله دیگر برنامه های ما در دهه کرامت است.

 

وی ابراز داشت: از آنجایی که مردم گلستان برای حضور خادمان در استان لحظه شماری می کردند خوشبختانه امسال نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی از حضور خدام حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها) و حرم امام رضا(علیه السلام) در استان گلستان بهره مند خواهیم شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار