مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرگان، از افزوده شدن ۲۲.۵ هکتار به وسعت واحدهای گلخانه ای مرکز استان گلستان خبر داد.

افزوده شدن ۲۲.۵ هکتار به وسعت گلخانه‌ های گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابراهیم ملاعلی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در اقصی نقاط گلستان، طرح توسعه واحدهای گلخانه‌ای در سطح استان، به خصوص شهرستان گرگان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه از سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۸ هکتار گلخانه در شهرستان گرگان آماده بهره برداری می باشد، ادامه داد: از این وسعت ۵.۵ هکتار در سال گذشته به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرگان، با تاکید بر اینکه روند توسعه گلخانه‌ها در شهرستان در سال جدید همچنان تداوم دارد، افزود: از سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۲۲.۵ هکتار به وسعت واحدهای گلخانه ای گرگان اضافه می شود که هم اکنون ۹ هکتار  گلخانه در حال احداث است.

ملاعلی، با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۵ پرونده تسهیلاتی با هدف احداث و راه اندازی واحد های گلخانه ای توسط این مدیریت به کارگروه تخصصی گلخانه ها معرفی شد، تصریح کرد: از این تعداد ۷ پرونده با مبلغ ۱۱۲۱۰۰ میلیون ریال جذب شده است.

وی در پایان با بیان اینکه اشتغالزایی از مهمترین اهداف حمایت از طرح‌های مذکور می باشد، افزود: پرونده‌های تسهیلاتی سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال بیش از ٧٥ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شده است و این رویه حمایت از اشتغالزایی نیز همچنان تداوم دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار