استاندار گلستان با اشاره به برخورداری استان از ورزشکاران تراز اول و پتانسیل‌های فراوان در ورزش‌های آبی گفت: گلستان نیازمند راه‌اندازی پایگاه قهرمانی این ورزش در جزیره آشوراده است.

گلستان نیازمند راه‌اندازی پایگاه قهرمانی ورزش‌های آبی در آشوراده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، علی محمدزنگانه روز پنجشنبه در دیدار با عادل مجللی قهرمان قایقرانی گلستان اظهار داشت: درگذشته تدبیر مناسبی برای بهره گیری از منابع موجود استان در ورزش آبی صورت نگرفت که باید فضا با مطالبه گری ذینفعان تغییر کند.

وی افزود : ورزشکاران، اصناف، انجمن ها و اقشار مختلف باید روحیه مطالبه گری داشته باشند تا با افزایش انگیزه مدیریتی بتوانیم تغییراتی را ایجاد کنیم 

زنگانه گفت :توجه به موضوعاتی نظیر ورزش و فرهنگ ، هزینه های استان را در مقابله با آسیب های اجتماعی کاهش می دهد .

استاندار گلستان ادامه داد: وعده های وزیر ورزش و جوانان در سفر اسفندماه رییس جمهور به استان باید پیگیری شود تا هرچه سریعتر منابع مورد نظر برای ورزش گلستان جذب گردد.

در این دیدار استاندار گلستان از عادل مجللی که مسابقات قهرمانی آسیا در روزهای آغازین سال جاری پنج مدال طلا و نقره کسب کرده بود و فاطمه مجللی مربی تیم ملی قایقرانی بانوان، تقدیر کرد.

مجللی متولد ۱۳۷۲ در بندرترکمن است و مدال طلای مسابقات آسیایی تهران در رشته کانو انفرادی ۵۰۰ متر در سال ۲۰۱۱؛ مدال طلا و برنز مسابقات آسیایی سمرقند در رشته کانوی انفرادی ۱۰۰ و ۵۰۰ متر در سال ۲۰۱۳ و مدال برنز مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی در رشته کانو ۲۰۰متر و مدال برنز کانوی یکنفره ۲۰۰ متر مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان را در کارنامه ورزشی دارد و سال گذشته به عنوان یکی از نمایندگان گلستان در المپیک برزیل حضور داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار