جانشین سپاه نینوا از بسیج دانشجویی به عنوان اصلی ترین مخاطب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف بسیج دانشجویی تربیت و کادر سازی برای انقلاب اسلامی است.

اصلی‌ترین مخاطب تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بسیج دانشجویی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا در دیدار صمیمانه با مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان گفت: امروز یکی از بهترین لحظات عمر خدمتی بنده بود چرا که مستقیما با دانشجویان انقلابی که به صراحت گفتار شهرت دارند همکلام شدم.

وی با اشاره به هدف کلی بسیج در چله دوم انقلاب افزود: هدف کلی حرکت بسیج در بیانیه گام دوم مشخص می شود و ما تحرکات و اقدامات بسیج را بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیش میبریم.

حسینی در ادامه تاکید کرد :سپاه و بسیج یک نهاد مقدس هستند که علاوه بر پیش روندگی درونی، پیش برنده نیز بوده و سایر دستگاه ها و نهاد ها را به سمت اهداف انقلاب اسلامی پیش می برند.

وی ادامه داد: پیش روندگی و پیش برندگی بسیج را در ماجرای کرونا به وضوح دیدیم و درست در زمانی که نه تنها در کشور بلکه در جهان یک وحشت نسبت به ویروس کرونا وجود داشت ما ماموریت پیدا کردیم که با کرونا مبارزه کنیم.

جانشین سپاه نینوا ضمن تاکید بر وظیفه بسیج دانشجویی اظهار کرد : اصلی ترین وظیفه بسیج دانشجویی تربیت و کادر سازی برای انقلاب اسلامی است و امروز افتخار بسیج دانشجویی این است که تشکلی تاسیس شده با دستور مستقیم حضرت امام خمینی (ره) است

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم یکی از ارزنده ترین یادگاران امام خمینی (ره) بسیج دانشجویی است و شما باید با قدردانی از این نعمت، گام دوم انقلاب اسلامی را در سطح دانشگاه های استان را اجرا نمایید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار