مسوول بسیج رسانه استان گلستان گفت: در حال حاضر در جامعه مشکلاتی وجود دارد اما اهالی رسانه واژه حقیقت‌گویی را فراموش نکرده و از حق‌گویی فرار نکنند.

رسانه‌ها واژه حقیقت‌گویی را فراموش نکنند/ رسانه‌ها با تولید محتوایی می‌توانند در تصمیم‌گیری مسئولان نقش‌آفرینی کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، میثم قرائی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه ششمین  جشنواره رسانه‌ای ابوذر در جمع برگزیدگان این جشنواره اظهار کرد: رسانه‌ها مرزهای فرهنگی فکری و عقیدتی جامعه را رقم زده و در افکار فکری و اجرایی جامعه نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه ابوذر زمان دانا بصیر و روشنگر بوده و با دشمنان از طریق منطق و عقل گفت و گو می‌کرد، تصریح کرد: عنوان ابوذر از این جهت برای اصحاب رسانه انتخاب شده که با وجود اینکه خود در زندگی فراز و نشیب‌های زیادی دارند اما فعالیت‌های بزرگی در حوزه‌های فرهنگی عقیدتی سیاسی و غیره انجام می‌دهند.
مسوول بسیج رسانه گلستان خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا به لحاظ کمی و تا حدودی کیفی تعداد آثار بیشتری نسبت به سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ اثر از ۳۰ رسانه و ۱۰۷ نفر شرکت کردند.
وی بیان کرد: رسانه‌ها با تولید محتوایی ناب اسلامی و فرهنگی به ویژه در جامعه دینی می‌توانند در تصمیم مسوولان نقش بسزایی داشته باشند.
قرائی گفت: درست است که هدف جشنواره رقابت بوده اما تنها رقابت در جشنواره ابوذر مدنظر نیست و تلاش می‌شود تا تبیین، مطالبه‌گری و تبیین تعالیم اسلامی و دینی در کار رسانه اعمال شود.
وی با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد ناانیدی در جامعه بود، ادامه داد: در حال حاضر مشکلاتی در جامعه وجود دارد اما اهالی رسانه حقیقت‌گویی را فراموش نکرده و از حق‌گویی فرار نکنند.
مسئول بسیج رسانه گلستان ابراز کرد: امیدآفرینی، جریان‌سازی و موج‌آفرینی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در تمام حوزه‌ها اولویت اهالی رسانه باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار