معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به اتفاقات اخیر در مسجد الاقصی و تعرض به مسلمانان گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد.

رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط و انحطاط قرار دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید علی مهاجر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حرکت رژیم صهیونیستی در این ایام، بیانگر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید بوده و نشان دهنده شیب و سرازیری انحطاط و سقوط آنها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: در ماه مبارک رمضان به مردم روزه دار در مسجد شریف الاقصی تعرض شده و این امر نفرت مردم را بیشتر می‌کند.

وی بیان کرد: ما هم به عنوان یک مسلمان این عمل را محکوم کرده و امسال مسلمانان در راهپیمایی روز قدس بعد از دو سال شرایط کرونا، باشکوه حضور خواهند یافت.

مهاجر اضافه کرد: این حضور نشان‌دهنده اتحاد و انسجام بوده و بیان گر آن است که همه مسلمانان جهان در کنار مردم شریف فلسطین هستند و با مشت‌های گره کرده اعلام انزجار خواهند کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان عنوان کرد: این اتحاد و انسجام سرآغازی برای نابودی رژیم صهیونیستی است و این حضور حمایت از مردم بی‌دفاع خواهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار