تعداد زیادی از نظامیان ارتش و عناصر پلیس صهیونیستی دقایقی پس از اقامه نماز صبح از طریق دروازه‌های باب السلسله و باب المغاربه به داخل مسجد حمله کردند و اقدام به شلیک بمب‌های صوتی و گلوله‌های مشقی نمودند که در نتیجه آن شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

عکس/ حمله سگ‌ها به نمازگزاران مسجد الاقصی

ظامیان رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به فرماندهی «اوری آریئل» وزیر کشاورزی تندوری این رژیم به مسجد الاقصی حمله کردند و از بمب‌های صوتی و گلوله‌های مشقی علیه نمازگزاران فلسطینی استفاده کردند.

شاهدان عینی در داخل مسجد الاقصی گزارش دادند که شمار زیادی از نظامیان ارتش و عناصر پلیس صهیونیستی دقایقی پس از اقامه نماز صبح از طریق دروازه‌های باب السلسله و باب المغاربه به داخل مسجد حمله کردند و اقدام به شلیک بمب‌های صوتی و گلوله‌های مشقی نمودند که در نتیجه آن شماری از فلسطینیان زخمی شدند.

این منابع خاطر نشان کردند که نظامیان صهیونیستی نمازگزاران متحصن در داخل مسجد قبلی را محاصره کرده و دروازه‌های آنرا با زنجیر و میله‌های آهنی بستند و در داخل آن از گاز فلفل و گلوله‌های مشقی استفاده نمودند.

شاهدان عینی تاکید کردند که نظامیان صهیونیستی با کارمندان سازمان اوقاف اسلامی و به ویژه «شیخ عمر کسوانی» مدیر مسجد الاقصی درگیر شدند و به نمازگزاران فلسطینی حاضر در صحن‌های مسجد الاقصی حمله کرده و آن‌ها را از اطراف مسجد قبلی و صحن‌های اطراف آن دور کردند.

این منابع اعلام نمودند که عناصر یگان ویژه ارتش صهیونیستی بر بالای مسجد قبلی مستقر شده بودند و از طریق پنجره‌های مسجد که شیشه‌هایش را شکسته بودند، به سمت نمازگزاران مسلمان در داخل آن گاز فلفل می‌پاشیدند.

برخی منابع از زخمی شدن ۱۰۰ فلسطینی در جریان درگیری‌های نظامیان رژیم صهیونیستی با نمازگزاران و تحصن کنندگان در مسجد الاقصی خبر داده‌اند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار