در سالروز ولادت امام حسن مجتبی‌(ع) محفل انس با قرآن کریم با حضور مسئولان شهرستان و علاقه‌مندان شامگاه، ۲۷ فروردین در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد.

محفل انس با قرآن در بندرگز برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایکنا از گلستان، به مناسبت سالروز ولادت امام حسن‌(ع) محفل انس با قرآن  با حضور امام جمعه بندرگز، فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف شهرستان و مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان و مردم ولایتمدار شامگاه،۲۷ فروردین در مسجد جامع شهرستان بندرگز برگزار شد.

مدیرکل اداره اوقاف استان گلستان ضمن تبریک ایام گفت: به برکت خون شهدا و امام شهدا باید این نعمات را قدر بدانیم که بعد از دو سال تعطیلی  بار دیگر توفقیق حاصل شد که در محافل قرآن‌ زانو بزنیم.

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد با بیان اینکه پرداختن به ابعاد مختلف قرآن‌کریم و‌ گام برداشتن در مسیر احکام باعث تحول در زندگی افراد می‌شود، افزود: نباید از قرآن فاصله بگیریم و صرفاً آن را روی طاقچه یا در مراسم ختم و ترحیم بخوانیم، لذا باید قرآن در عمل، در تجارت، در سیاست زندگی ما باشد.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه گلستان با بیان اینکه امروزه جامعه در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار دارد، افزود: باید به قرآن نگاه درمان جویانه داشته باشیم، لذا روی آوردن و پناه بردن به قرآن ابعاد مختلفی دارد که قرائت قرآن، تدبر در آن، تفسیر و ترجمه آیات از ابعاد مختلف این حوزه به‌شمار می‌رود.

در ادامه این مراسم رضایی، قاری برجسته بین‌المللی به تلاوت پرداخت و در پایان از برترین‌های قرآنی با اهدا جوایز تقدیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار