۱۲ زوج گلستانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) آغاز زندگی مشترک‌شان را جشن گرفتند تا در ماه امید و الگوگیری از سیره اهل بیت (ع) نشان دهند که می‌شود با قناعت‌ورزی مسیر عاقبت‌بخیری را در پیش گرفت.

بخت‌گشایی 12 زوج گلستانی در ماه امید/ آغاز زندگی مشترک بدون تشریفات با الگوگیری از سیره اهل بیت (ع)

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، 12 زوج گلستانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) جشن ازدواج گرفتند، مراسمی که با اهدای جهیزیه از سوی مجمع ملی خیرین ازدواج و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه همراه شد تا زندگی آسان بر وفق مراد شکل بگیرد و آغازی برای روزهای خوش و امیدوارکننده باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بر لزوم ترویج ازدواج آگاهانه و آسان تاکید کرد و گفت: باید مقدمات ازدواج جوانان فراهم شود، برداشتن گام های خیر در این مسیر عاقبت بخیری به همراه دارد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد با اشاره به اینکه جشن 12 زوج جوان کم برخوردار به همت واقفان و مجمع خیرین ازدواج استان گلستان برگزار شد، افزود: این جشن و سرور در روز خوش یمن و مبارک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) انجام گرفت تا زوج های جوان با الگوگرفتن از سیره اهل بیت (ع) خوشبخت شوند.

وی بخشش و کرامت را از ویژگی های بارز امام حسن مجتبی (ع) برشمرد و گفت: این امام همام به کریم اهل بیت شهرت داشتند و بارها در طول عمر بابرکت خود اموالشان را بین نیازمندان تقسیم کردند که این رخداد ماندگار در کتب شیعه و سنی ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از اهدای ۱۲ سری جهیزیه به ۱۲ زوج جوان استان خبر داد و ابراز کرد: به هر زوج ۳۰ میلیون تومان کمک جهیزیه ازدواج آسان اهدا شده است.

سلیمانی فرد با اشاره به اینکه همه باید برای برداشتن موانع ازدواج و حل مشکلات اشتغال جوانان تلاش کنند، توضیح داد: توجه به نیازهای جوانان زمینه‌های لازم در پایداری و دوام زندگی آنها را فراهم خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار