رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه بازدیدهای خود از شرکت های دانش بنیان در فاصله کمتر از ده روز دوباره به شهرک صنعتی آق قلا رفت و از شرکت های دانش بنیان بازدید کرد.

تلاش مستمر دادگستری استان گلستان برای رفع موانع شرکت های دانش بنیان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ رئیس کل دادگستری گلستان در بازدید از چهار شرکت دانش بنیان گفت: مشکلات و موانع پیش روی این شرکت‌ها شناسایی و در قالب بانک اطلاعاتی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان جمع آوری می شود .

حیدر آسیابی افزود: تمرکز ما در کنار  ایجاد بانک اطلاعاتی این واحدها، بر رفع همزمان موانع  شرکت‌های دانش بنیان با کمک دستگاه های اجرایی و بانکها است. 

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:  هفته گذشته هم تفاهم نامه با  پارک علم و فناوری استان به منظور حمایت های حقوقی و قضایی از این واحدها امضا کردیم واز هفت شرکت دانش بنیان استان بازدید بعمل آمد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: قرار است تا پایان شهریور امسال از همه شرکت‌های دانش بنیان استان بازدید و مشکلاتشان را بررسی و برای رفع موانع موجود تلاش کنیم.

در این بازدید دادستان مرکز استان و رئیس دادگستری آق قلا نیز حضور داشتند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان به اتفاق دادستان مرکز استان از ابتدای امسال تاکنون از یازده شرکت دانش بنیان بازدید کرده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار