مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل گفت: دست جریان تکفیر و استکبار جهانی در دست صهیونیسم است و به طور علنی از رژیم غاصب اسرائیل حمایت می کنند.

جریان تکفیر و استکبار جهانی با صهیونیسم هم‌دست است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین در حاشیه افطاری وحدت و مقاومت در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مهمترین هدف ما در ماه مبارک رمضان باید تزکیه و طهارت باشد، تا زمانی که تقوا به وجود نیاید دنیا آماده حضور منجی نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: کوتاهی‌های بشر باعث تاخیر در ظهور منجی عالم بشریت است و هر زمان انسان‌ها کوتاهی‌ها را کنار بزنند به ساحل نجات و آمال خود خواهند رسید.

گرزین اضافه کرد: خدا سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آن خود آن قوم بخواهند، اگر مجاهدت در راه خدا باشد و اراده و جهاد وجود داشته باشد آن گاه خداوند وسیله نجات او را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: همه ما برای آنکه شرایطی را فراهم کنیم که وعده خدا در جامعه محقق شود مسئول هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: ایمان و عمل صالح اولین شرط برای دوری از خسران انسان‌ها و بعد از آن تواصی به حق و صبر است که انسان را از خسران و ضرر دور می‌کند بنابراین همه ما باید یکدیگر را به تواصی به صبر، حق و مقاومت توصیه کنیم.

وی با بیان این مطلب که انسان‌ها نسبت به هرچیزی که نسبت به آن جهل داشته باشند دشمنی می‌کنند افزود: وظیفه همه نخبگان و علما است که با جهاد تبیین در جامعه روشنگری کنند تا جلو دشمنی‌های بی دلیل و منطق گرفته شود.

گرزین تصریح کرد: هر زمان که در کشورهای مسلمان بیداری اسلامی شکل گرفت استکبار جهانی با علم کردن جریان تکفیری معادله جهاد و مقاومت را به معادله تکفیر و ترور تغییر داد تا با به جان هم انداختن مسلمانان زمینه تضعیف آنها را فراهم کند.

وی تاکید کرد: مهمترین شعار بیداری اسلامی شعار ضد استکباری است به همین دلیل استکبار جهانی احساس خطر کرده و با به راه انداختن جنگ در کشورهای اسلامی و از بین بردن زیرساخت‌ها و کشتن دانشمندان آن تلاش می‌کند منافع خود را حفظ کرده و مانع بیداری مسلمانان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل افزود: دست جریان تکفیر و استکبار جهانی در دست صهیونیسم است، آنها علناً از رژیم غاصب اسرائیل حمایت کرده و مجروحان جنگی خود را در بیمارستان‌های آنها مداوا می‌کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: تشکیل نهضت علمی از سوی علمای مذاهب اسلامی اولین اقدام مهمی است که باید جهان اسلام در دستور کار قرار دهد و در این نهضت علمای شیعه و سنی شرکت کنند تا بتوانند به یاری خدا جریان تکفیر را ریشه کن کنند.

گرزین تنظیم منشور وحدت اسلامی از سوی نخبگان جهان و روشنگری نسبت به سیاست‌های استکباری آمریکا و اسرائیل را قدم‌های مهم بعدی برای مقابله با جریان منحوس صهیونیستی معرفی کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار