مدیر طرح تبیین اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب:

مدیر طرح تبیین اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب گفت: یکی از شاخصه‌های مهم سردار شهید سلیمانی، مردم محوری و اعتقاد به جوانان بود که این اندیشه‌ و دیدگاه‌ها باید در جامعه ترویج شود.

مردم محوری شاخصه مهم سردار سلیمانی بود

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام اسماعیل فخریان  ضمن برشمردن ویژگی های دیگر شهید سلیمانی اظهار داشت: تمام شاخصه‌های مورد تاکید جمهوری اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب در مکتب سردار شهید سلیمانی دیده می شود که برای تکثیر و بازپروری این اندیشه ها باید حاج قاسم را به عنوان یک الگو در سطح کلان به نسل جوان و آینده‌ساز معرفی کرد.

وی بیان کرد: در مکتب سردار سلیمانی، مردم در راس امور قرار دارند و تکیه به آنان دارای اولویت است که مسوولان باید با ترویج این مکتب ضمن اعتقاد و احترام بیشتر به مردم از این ظرفیت برای رسیدن به اهداف مورد نظر جمهوری اسلامی که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز بر آن تاکید شده استفاده کنند.

مدیر طرح تبیین اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب گفت: بارها گفته شده که "یک دست صدا ندارد" ولی دست بریده و سوخته سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی دنیا را به لرزه درآورد و به صدایی فراگیر در جهان تبدیل شد.

وی تاکید کرد:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعتقاد و اعتماد زیادی به مردم داشت و اگر این الگوی مدیریتی در جامعه تکثیر شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

به گزارش ایرنا، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار