سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با انگیزه و تلاش موجود در بازیکنان این تیم قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌‎های کشور را به مردم گلستان هدیه خواهیم داد که این قهرمانی پاداش خوبی در حمایت از اهالی منطقه است.

قهرمانی لیگ‌برتر بسکتبال را به گلستانی‌ها هدیه می‌دهیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهران حاتمی روز دوشنبه پیش از مسابقه تیمش در فینال لیگ برتر در برابر ذوب‌آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:  صعود به فینال مسابقات ثمره کار گروهی بازیکنان، کادر فنی، مدیریتی و در صدر آن شهردار گرگان و تماشاگران بوده است.

وی تصریح کرد: من از مجموعه شهرداری و به ویژه شخص شهرداری در حوزه ورزش نکات بسیاری یاد گرفتم و رهنمودهای شهردار و همکاری مجموعه این نهاد یاریگر من و مجموعه همکارانم در هموار کردن مسیر کاری‌مان بوده است.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم شهرداری گرگان زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات را شروع کردند و تلاش ۲۴ ساعته کادر فنی و تجزیه و تحلیل خوب تمام بازی‌ها نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشته است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با ابراز رضایت از شرایط کاری خود در شهر گرگان گفت: مربیگری در شهری که بزرگان بسکتبال حضور دارند افتخار بزرگی برای من است که امیدوارم با عملکرد خود یک یادگار خوب بگذارم و آرزومندم پرچم تیم بسکتبال شهر گرگان همیشه بالا باشد.

حاتمی در خصوص هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: این هواداران با تمام وجود و از این تیم را حمایت می‌کنند و عضو سیزدهم تیم ما هستند.

سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان با بیان این که موضوع بسکتبال در گرگان با توجه به موفقیت‌های سالیان اخیر با همه شهرهای ایران متفاوت است، گفت: شاید رسالت اصلی شهرداری گرگان تیمداری حرفه‌ای بسکتبال نباشد ولی یک خاستگاه اجتماعی است و نگاه مجموعه شهرداری به مقوله تیمداری در این رشته طی چندسال اخیر به عنوان یک پروژه بزرگ اجتماعی در گرگان در نظر گرفته شده است.

وی اظهارداشت: هزینه شهرداری گرگان برای بسکتبال تنها ورزشی نیست بلکه با توجه به علاقه شهروندان گرگانی به این ورزش، سرمایه‌گذاری در این حوزه به منظور ارزش نهادن به شادی همشهریان است.

وی بیان کرد: شهردار گرگان با تدابیر ویژه از تیم بسکتبال حمایت داشته و اعضای شورا و شهرداری با حمایت‌های همیشگی خود و دعاهای خیر تماشاگران و حمایت‌های بی‌دریغ خود یاریگر و امدادگر تیم بسکتبال شهرداری گرگان بودند.

سخنگوی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص احکام صادره از سوی کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی ۲ رای در خصوصو بازیکنان صادر کرده که با پیگیری شهرداری و هیات اجرایی با حضور در جلسه کمیته انضباطی و ارائه مستندات و ادله لازم فقط محرومیت تعلیقی یعنی فقط درج در پرونده برای محمد جمشیدی صادر شد.

فولادیان اضافه کرد: با توجه به حواشی ایجاد شده در فضای مجازی از حضور و شادی مدیران شهری باید توجه کنیم مسائل فنی در درون زمین با سرمربی تیم و کادر فنی است، اما پیگیری و تدارکات لازم و ارتباط با فدراسیون با مدیران شهری در بیرون زمین است.

در نخستین دیدار مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال امروز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۱۵ بین ۲ تیم شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در سالن بسکتبال آزادی تهران برگزار خواهد شد.

این مسابقه از شبکه ورزش به صورت زنده پخش می‌شود.

تیم شهرداری گرگان سال گذشته عنوان قهرمانی مسابقات را به دست آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار