سرپرست هلال‌احمر گلستان از امدادرسانی به ۱۶۲ حادثه طی فروردین ماه ۱۴۰۱ توسط هلال احمر گلستان خبر داد.

مینودشت بیشترین حادثه فروردین ماه ۱۴۰۱/ پایگاه امداد و نجات سه‌راهی گالیکش بیشترین ماموریت امدادی گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از هلال‌احمر گلستان، قاسم غریب‌آبادی اظهار کرد: در فروردین ماه، ۵۱۶ امداد و نجاتگر به ۱۶۲ مورد حادثه شامل ۱۱۸ حادثه جاده‌ای، دو مورد ریزش آوار، هشت مورد کوهستان، ۱۷ مورد شهری، یک‌مورد حادثه ریلی، یک مورد  هوایی، ۶ مورد برف و کولاک، هشت مورد خدمات حضوری و یک مورد خدمات مناسبتی امدادرسانی کرده‌اند.

وی تصریح کرد:در حوادث فروردین ۱۴۰۱، از ۵۲۴ حادثه دیده ۳۶۶ نفر مصدوم که با ۶۵ مورد امدادرسانی، ۹ مصدوم خدمات درمان سرپایی دریافت و ۱۴۰ نفر از مصدومان توسط هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال داده شده‌اند، از تعداد کل حوادث ۱۰۴‌ مورد آن در ایام طرح امداد و نجات نوروزی بوده است.

 

* مینودشت، گرگان و علی‌آبادکتول بیشترین حادثه فروردین در استان گلستان

سرپرست هلال‌احمر گلستان گفت: در این عملیات‌ها ۲۰۵ بار از خودروهای جمعیت اعم از آمبولانس، خودروی نجات و خودروی کمکدار سبک استفاده شده است.

غریب‌آبادی خاطرنشان کرد: در این مدت شهرستان‌های مینودشت با ۳۳ حادثه، گرگان با ۳۲ حادثه و علی‌آبادکتول با ۱۸ حادثه بیشترین حوادث را پوشش داده‌اند، پایگاه امداد و نجات سه‌راهی گالیکش با ۲۷ مورد، «زرین‌گل» با ۱۴ مورد و «زیارت» با ۱۳ مورد بیشترین ماموریت امدادی را در سطح استان انجام داده‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار