سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس شهری در گرگان وجود داشته که ۶۰ دستگاه آن فرسوده است.

نیمی از اتوبوس های شهری گرگان فرسوده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت مقسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: کارشناسان برای رفع معضل ترافیک، مسائلی همچون زوج و فرد کردن، ایجاد خیابان های موازی، بازگشایی و مسائل دیگر را مطرح می کنند اما مشکل ترافیکی گرگان به دلیل ساخت و سازهای قبلی است که نمی‌توان آن را جبران کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: طرح تفصیلی را به درستی پیاده سازی نکرده و هر کس به هر شکلی که می خواهد آن را اجرا می کند.

وی بیان کرد: در سفر رئیس جمهور ۴۰ دستگاه اتوبوس به شهرداری گرگان اختصاص داده شد که ۲۰ درصد هزینه آن باید توسط شهرداری پرداخت شده و ۸۰ درصد حمایت وزارت کشور است که امسال تحویل شهرداری داده خواهد شد.

مقسم ادامه داد: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس شهری در گرگان وجود داشته که ۶۰ دستگاه آن فرسوده است.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به افزایش بودجه سازمان آتش نشانی گفت: ۲۸ میلیارد تومان بودجه آتش نشانی گرگان بوده که صرف خرید تجهیزات مدرن و جدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: امسال ۲۵۰ نیروی عملیاتی و اداری جدید در آتش نشانی به کارگیری شده و هشتمین ایستگاه جدید هم در خیابان چناران احداث خواهد شد.

طبق گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشانی باید داشته باشیم و هم اکنون گرگان با ۳۸۰ هزار جمعیت هفت ایستگاه دارد.

 
کد خبر 5475344

 

ارسال نظر

آخرین اخبار